Kapitalis

Friday, December 27, 2013

Assalamualaikum w.b.t

InsyaAllah saya akan update post yang baru dalam masa terdekat ni tapi untuk post kali ni saya cuma nak tunjukkan visual character untuk novel ni. Okay guys, are you ready?!

Harus diingatkan yang semua ni cuma imaginasi sengal seorang penulis yang suka berangan dan selalu blur hehehe~

1. Muhamad Firdaus bin Muhamad Fikri
taken from here
Kenal tak? Haha disebabkan saya ni suka menonton channel 728 Astro maka 'terkenallah' dengan mamat ini. Sekali pandang terus terpikat dan mula berangan nak dia jadi visual character untuk karakter Firdaus. Nak tahu nama mamat ni? Jason Godfrey seorang Canadian-Filipino yang bekerja sebagai model, hos, penulis dan pelakon. Pergh serba boleh...pakej tu~

2. Adriana Hanan binti Ilyas

taken from here 
Rasa mesti ramai je yang kenal ni. Suka tengok muka keanak-anakan Sandara Park yang buat saya rasa ada persamaan dengan karakter Adriana Hanan. Percaya atau tak, Sandara ni dah berusia 29 tahun dan bakal masuk 30 tahun pada tahun 2014 (berapa hari lagi ni weh?) tapi muka dia maintain muda. Ufufufu jealous x? Rasanya berkesan taktik minum green tea Adriana Hanan ni (^-^)v

3. Daris Hamizan
taken from here  
Watak Hitler Daris merupakan watak yang saya suka hehe..Kalau nak tahu, saya memang suka budak-budak (siapa tak suka weh?). Kalau ada yang pernah menonton Baby and Me lakonan Jang Geun Seok dan Baby Mason, ni la baby tu. Dah besar dah pun. Comel tak? Huhu bakal jadi gilaan kaum wanita kelak..huhu

4. Qaiser Fateh
taken from here  
Maden, adik kepada Mason huhu. Baka comel mereka-mereka ini.

5. Qaisara Fatehah
taken from here  
Hehe comel je Lauren ni. Perangai periang dia sama macam karakter Fatehah. Tahu pasal budak ni pun melalui rancangan Hello Baby MBLAQ. Lauren ni anak campuran Korean-Canadian yang sangat suka karakter Loopy dalam kartun Pororo tapi Fatehah suka siapa? Haa....Petty lo hehehe...

Okey takat ni je saya buat pasal karakter ni..kalau-kalau nak saya tambah untuk karakter lain sila beritahu~


No comments: