Kapitalis

Friday, August 21, 2015

HAPPY VIRUS IS HERE!!!!!


muka depan, tepi dan belakang Happy Virus. Hahaha girly sangat!  


Alhamdulillah! Yeah semalam Happy Virus dah siap cetak dan kini ada dalam tangan saya muahahahahaahaha~

Mai beli! Saya cuma cetak 100 buah sahaja jadi sila dapatkan selagi stok masih ada.

Harga buku RM28. Pos RM 7 Semenanjung Malaysia dan RM10 untuk Sabah dan Sarawak.

Perasan tak ada komen-komen kat belakang buku tu? Hehehe maaf ye saya lupa nak minta izin maka sila halalkan.

Okay apa-apa boleh berurusan dengan saya melalui email: kouryu.nasrin@gmail.com atau add Facebook saya: Norlyana Nasrin Zulkifli. 

5 comments:

syue said...

dah dapat, tq tq.. excited nak baca :)

Norlyana Nasrin said...

Alhamdulillah. Thanks sbb sudi bli n letak gmbr kt FB.

(^-^)v

rysha Rysha said...

Akk saya nk beliii. Available lagi ke buku ni? 😭😭

rysha Rysha said...

Tau lambat pasal buku ni. Aduhhh menyesal dah lama tak bukak blog akk ni. Klau tak saya dah dpt baca dah the new 5 cerpen tu. Huhuhu. Pleasee say that u still have the stock or i will crying. Huhu. Hahaha

Norlyana Nasrin said...

@rysha Rysha: boleh refer to my new post http://isterikuicequeen.blogspot.my/2015/12/preorder-again-happy-virus.html