Kapitalis

Thursday, January 8, 2015

Hi guys!

I couldn’t hug all of my family at once… so I made them a little smaller for the picture. ;3
[kredit]  
Assalamualaikum w.b.t/ Salam sejahtera para pembaca!

InsyaAllah saya akan muatnaik cerpen yang baru dalam masa terdekat. Paling lambat pun Ahad rasanya. Cerpen kali ini menampilkan dua watak dari cerita yang berbeza dalam blog saya ni. Haaa...siapa tu? Hehehehehe..

IRA saya akan halt dulu memandang saya ingin mencuba nasib menghantar IRA ke syarikat-syarikat penerbitan novel Malaysia. InsyaAllah jika ada rezeki, dapatlah korang pegang novel saya. Rasanya nak juga approach mereka untuk keluarkan koleksi-koleksi cerpen saya dalam bentuk buku huhuhu boleh ke?

Jika pembaca karya Melur Jelita dipanggil divaz, Ramlee Awang Murshid dipanggil RAMians..pembaca IRA nak dipanggil apa? IRAnian? Hehehe tak pasal-pasal tukar kewarganegaraan ahahahaha~

Baiklah teaser untuk cerpen akan datang!

I _ _   _I_G

Cer teka!

7 comments:

Suha Fasihah said...

Salam sis :)

Semoga dipermudahkan urusan... Semoga kami dapat pegang versi cetak IRA... Insya Allah...

Uish tak sanggup nak tukar kewarganegaraan... Hahaha!

Apekahhh? Mcm tu teasernya?? Adoi... Cmno nk teka tu... Nama org ke ape?

Norlyana Nasrin said...

Waalaikumussalam wbt,
aminn..
hehe xpe asal masuk blog ni je jd Iranian masing2 hahaha...
yup2..sila teka..
hint dia klu tgk adventure time mst tau huhu..

Sarah Riana said...

kalau IRA keluar roger roger ye kak...Blh tambh koleksi novel..

IRAnian??haha...x psl² nnt sye ade dua warganegara...

walaweh..x blh nk teka lngsung...otak dh ting tong cuti sekolah ni...hihihi

Anonymous said...

Good luck sis..
X sabar nak tunggu IRA k versi cetak..

Norlyana Nasrin said...

@Sarah Riana: InsyaAllah kat sini gak akak war-warkan hehehe~

hehe xpe mana lagi nak dpt 2 warganegara?

hehehe~ maka sila tunggu~

@anonymous: Aminn..insyaAllah ada rezeki dapatlah korang jumpa IRA versi cetak hehehe~

(^-^)v

Suha Fasihah said...

Sis, tak tgk adventure time tp dgn jayanya telah menggunakan khidmat pakcik google. Hehe.

Ice King?

Norlyana Nasrin said...

@Suha: Yup you got it right! hehee~

Tahniah!

(^-^)v